اخرین کسی
(¯`°•.Alone girl.•°´¯)
دیوانه ام می کند .. فکر اینکه .. زنده زنده .. نیمی از من را .. از من جدا کنند.. لطفا .. تا زنده ام بـــــــــــمان


خرین کسی که در قلبم نشست

احساس کردم تنها هوس است!  

بدجور دلم را شکست …  

و آخرین بوسه ای که بر روی لبانم نشست

و این اولین اشتباه بود که بی خیال تو نشدم

 

باز هم از التماس ها و بی قراریها خسته نشدم

 و این اولین گناه من بود که صدها بار به آغوش تویی آمدم

که فکر میکردم پر از عشق است

پیش خود میگفتم تو زلالی مثل آب

هر چه غم است با تو میرود زیر خاک

رفتم زیر خاک و آب گل آلود به من رسید

  ریشه کردم و همه برگهایم خشکید !

و این آخرین غروب من بود برای کسی که

صدها بار طلوع کردم!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاريخ جمعه 1 / 3 / 1392برچسب:, | ساعت8:34 PM | نويسنده yasi joon |